Як маленькія сябры найвялікшы скарб шукалі : [для дзяцей малодшага і сярэдняга школьнага ўзросту] / Ліна Багданава ; [мастак Вераніка Ткачова]

Автор(ы): Багданава, Ліна, пісьменніца, нар. 1961;
                   Ткачова, Вераніка
Язык документа: Белорусский.Страна публикации: BY.Издательство: Мінск : Беларусь, 2020Физическая характеристика: 87 с. : каляр. іл. ; 27 смISBN:978-985-01-1379-5.ББК: 84(4Беи)6-44=411.3Note(s): Жыхары невялікага беларускага гарадка Яначка і Данька збіраюцца ў першы клас. Добрая малеча вырашае падараваць сваёй школе што-небудзь вельмі прыемнае, важнае і каштоўнае. Але дзе знайсці такі падарунак, які б усім у школе быў карысны? Дый не толькі ў школе... На дапамогу дзецям прыходзіць казка. Берагіня найлепшых традыцый свайго краю Скарынка знаходзіць дзятве незвычайных памочнікаў — беларускіх гномаў. Тыя разбрыдаюцца па краіне, каб адшукаць найвялікшы скарб. Хочаш дапамагчы ім і разгадаць сакрэт гіганцкага брыльянта? Кіруй за героямі кнігі!; 6+.Наименование темы, используемое как предмет: ХУДОЖЕСТВЕННАЯ ЛИТЕРАТУРА | БЕЛОРУССКАЯ ЛИТЕРАТУРА Форма (вид), жанр, физические характеристики документа: ДЕТСКАЯ И ЮНОШЕСКАЯ ЛИТЕРАТУРА (художеств. произведение) Предметная категория: Белорусский национальный документ
Метки из этой библиотеки: Меток нет.
Зарегистрируйтесь, чтобы добавлять метки.
    средняя оценка: 0.0 (0 голосов)

Эта запись имеет много физических экземпляров. Нажмите здесь, чтобы просмотреть их все.


Жыхары невялікага беларускага гарадка Яначка і Данька збіраюцца ў першы клас. Добрая малеча вырашае падараваць сваёй школе што-небудзь вельмі прыемнае, важнае і каштоўнае. Але дзе знайсці такі падарунак, які б усім у школе быў карысны? Дый не толькі ў школе... На дапамогу дзецям прыходзіць казка. Берагіня найлепшых традыцый свайго краю Скарынка знаходзіць дзятве незвычайных памочнікаў — беларускіх гномаў. Тыя разбрыдаюцца па краіне, каб адшукаць найвялікшы скарб. Хочаш дапамагчы ім і разгадаць сакрэт гіганцкага брыльянта? Кіруй за героямі кнігі!

6+

700 экз.

Нет никаких комментариев для этого документа.

Войти в учётную запись для возможности публиковать комментарии.
Языки: